dijous, 14 de novembre del 2013

Front 242: Headhunter

He parlat diverses vegades de Front 242, en general per comentar que no m'acaben d'atrapar i que són molt durs per a mi. Però demà estaran a Barcelona i, com que les cançons típiques m'agraden, crec que encara tindran un bon directe (tot i els anys) i que almenys els haig de veure una vegada a la vida... doncs hi aniré. L'entrada ja està a casa des de fa bastant (per a no arrepentir-me'n al darrer moment per motius 'x') i en tinc ganes i tot.

Ah! També m'ha apropat a anar-los escoltant més i més el fet que el meu millor amic és el fan número 1, una espècie d'ex que és un boig del grup i que ntne deu ser el fan número 2. Estava escrit al destí.

Així que tot i el que m'envolta i m'envoltarà aquests dies, espero disfrutar del concert, en tan bona companyia com sigui possible. Per ara, doncs un clàssic dels clàssics del grup: Headhunter:


Si algun dia em voleu fer un regal i no sabeu què pot ser l'adequat, aquesta samarreta del grup m'encanta. Si demà hi és, la compro segur.

Abans de Front 242, però, podrem disfrutar de dos teloners. Suposo que aquest és el motiu de què les entrades siguin una mica més cares. Primer apareixerà el Daniel Myer com a Architect. He estat escoltant el darrer disc, que té una portada que em cautiva, i no és que m'agradi especialment, però és una mena de música electrònica ambiental que tampoc està malament.

Després els hi toca a Interfront, un grup de música electrònica de València, que ja van venir com a teloners de Nitzer Ebb ja fa un parell d'anys i que tampoc va estar malament.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Què soc el fan numero 2? això no pot ser. Semblarà un accident (hahaha)
I què fas, que encara no has fet la crònica? Ni has penjat fotos? no estaràs al after party amb ells, oi? Aaaaahhhhhh estic histèric!!!!!
hahahahahah