dilluns, 25 de novembre del 2013

And One Party a Leipzig

Aquest cap de setmana marxo a Leipzig. En teoria anava a veure el meu segon directe d'aquest mes d'And One, però com que es va trencar una cama, al final van quedar tots aplaçats.

Com que els bitllets no els podia tornar, vaig decidir anar-hi igualment, canviant l'hotel on m'estaria. No valia la pena anar a un hotel més lluny si el concert tampoc es faria. Així que al final estaré dues nits al centre, per tal de poder visitar la ciutat amb calma durant tot el dissabte. A més, pel que he llegit, els mercats de nadal (que en teoria ja hi seran) de la ciutat, són bastant coneguts.

La setmana passada l'Steve Naghavi va anunciar que com que no podia ballar ell, ens faria ballar a nosaltres. El que vol dir que estarà punxant a la ciutat la mateixa nit que hi havia d'haver el concert. Si encara tinc forces, m'hi passaré segur una estona.


Aquí hi ha la informació de Facebook. Pel que entenc, a part d'estar punxant, l'Steve també estarà disponible per a una petita xarla. Agafaré la càmara petita per si de cas...

Com a resum de la informació, veig que si presentes l'entrada del concert, entres de manera gratuïta, en cas contrari, només són 5€. Obren les portes a les 21h i comencen a les 22h. Això no ho acabo d'entendre, perquè no es tracta d'un concert. Suposo que al principi estarà punxant algú altre. Potser és que esperen que hi hagi molta gent.
La sala en qüestió es diu Darkflower.