dilluns, 11 de novembre del 2013

Compres a Munich

Com que ja he estat diverses vegades a Múnich i la començo a conèixer bastant, vaig aprofitar per fer algunes coses diferents. Vaig passar-me una bona estona en una botiga gegant de cds (i altres coses) que es diu Saturn.

Els preus eren bastant estàndards (cds nous a 16€), però també hi havia molts apartats d'ofertes a uns 5€. Vaig estar-m'ho mirant tot i vaig anar a donar una volta per a meditar què comprar.

Més tard hi vaig tornar i encara vaig trobar més cds que volia. Al final vaig descartar els nous cds de VNV Nation, Covenant i Mesh perquè al ser novetats no eren especialment barats i, a més, vaig pensar que aquests són més típics i els podré trobar per Barcelona en un moment donat.

Al final em vaig decidir per comprar-ne només 3. El nou de Solar Fake, Reasons to Kill, que tot i no estar rebaixat, vaig pensar que em costaria més de trobar per aquí i que com que ja l'havia escoltat, sabia que valia la pena tenir-lo.

També vaig aprofitar l'oferta pel cd de Deine Lakaien, Indicator. Que el trobo fantàstic. Em pensava que havia compartit algun tema, però ara veig que no, així que aviat espero poder posar-hi remei. I, finalment, un cd de Megaherz, que era l'anterior grup de l'Alex Wesselsky, cantant d'Eisbrecher. Com que no en coneixia cap, vaig optar per un cd recopilatori d'oferta: Totgesagte leben länger.


Vaig buscar a veure si hi havia alguna botiga més alternativa, però la veritat és que no vaig trobar res. Si algú en coneix alguna, no estaria malament compartir-ho.