diumenge, 19 d’agost del 2012

Solar Fake a Berlín

Al desembre me'n vaig a Berlin a visitar una mica la ciutat i a veure al Peter Heppner en concert. Els dies que estaré allà són: 1, 2 i 3 de desembre. El Peter Heppner actua el diumenge dia 2.

Gràcies al Facebook i de casualitat, vaig poder veure que Solar Fake també estaran a Berlin i tocaran el dissabte dia 1, així que no descarto la possibilitat d'anar a veure'ls.
Pel que he vist actuen a la sala K17, que està just a l'altra punta de la ciutat d'on estaré allotjada.
En verd és el lloc on es farà el concert del Peter Heppner i on tinc l'hotel. El punt vermell és on es farà el concert de Solar Fake...

Tot i això, seria una llàstima perdre l'oportunitat de veure'ls un cop ja estic allà. Tot i que al desembre també vinguin a Barcelona seria diferent perquè a Berlin actuaran com a cap de cartell, no faran de teloners. L'entrada costa uns 15€ i, amb les despeses d'enviament, el preu es multiplica per 3, és a dir, que em cobren uns 35€ per a enviar-ho. Així que si em decideixo a anar-hi, demanaré a l'hotel si m'ho poden guardar ells, perquè sinó el preu s'apuja molt.