dilluns, 13 d’agost del 2012

Pet Shop Boys - Jocs Olímpics

Al final, la cançó Winner de Pet Shop Boys, de la que parlàvem aquí, ha estat un dels himnes oficials dels Jocs Olímpics de Londres 2012, que ahir es van acabar.

Han estat, crec, un parell de setmanes de molts sentiments nacionalistes i d'esport a totes hores. La veritat és que entenc que la gent a la que no li agrada l'esport n'estigués ja farta. Fins i tot jo en vaig tenir massa. Tot i això, vaig aconseguir veure algun tros de la gimnàstica artística, que mai la donen i m'encanta.

Com comentava, ahir es van acabar els jocs i hi va haver una cerimònia de cloenda. Es veu que va durar més de 3 hores i que van tocar molts grups britànics coneguts: Queen (el que en queda), Take That, George Michael, Spice Girls, Madness, Annie Lenox i un llarg etcètera. Entre ells, van aparèixer, també, Pet Shop Boys. Com que no em vaig plantejar ni per un moment veure-ho (una barreja de mandra, son i una tele que no funciona bé), m'ho vaig perdre.

A les notícies que hi havia al gimnàs, he pogut veure que havien aparegut amb els caps tapats per cons i sobre una espècie de bicicletes que portaven uns nois també amb els caps tapats.
Ara ja porto una bona estona buscant el video per internet. El que hi havia l'han tret i després n'hi ha un altre que posa que és el video, però és un homenet amb el seu fill...

Al final he recordat que a rtve.es sempre posen el que retransmeten, així que ho he buscat i tota la cerimònia està aquí. Buscant, buscant, al final he trobat que la part dels Pet Shop Boys està al minut 19:17 i van tocar West End Girls. Per sort, en aquesta pàgina han posat l'ordre d'actuació perquè m'estava tornant boja. Tot i que no és exacte, m'ha servit per a orientar-me.

L'actuació molt correcta, sense gran cosa a destacar. Apareixen, canten la cançó vestits de negre i rodejats de taronja, mentre les biciletes donen voltes a l'estadi. Desapareixen i comencen els següents.