divendres, 3 d’agost del 2012

And One (Amphi 2012)

Fa uns dies que estic a l'atur i ja sóc una d'aquestes persones que no treballen, però no tenen temps per a res. Ni per a escriure quatre ratlles al blog. Primer amb gestions i més gestions, després perquè el meu nebot encara corre per aquí i sempre està bé passar una estona amb ell.

Fa dies que vull comentar diverses coses, però estic una mica espessa, així que començaré per la part que pot ser més senzilla, és a dir, recordar alguns dels concerts que vaig veure a l'Amphi 2012.

Començarem pel que va ser el meu darrer concert, el d'And One. El concert va començar uns minuts tard, però res destacable. A l'escenari hi havia una fotografia dels actuals 4 membres del grup, vestits com si fossin pilots d'avió i davant els dos teclats i la bateria.
Van començar amb Back Home i ja van sortir tots a la vegada. Tots vestits de negre i l'Steve Naghavi, a part, amb una caçadora blanca. Cada vegada que el veig sobre l'escenari penso el mateix "què baixet i paticorto!", però això no treu que el segueixi trobant molt guapo. Tots portaven el magnífic cinturó amb la civella amb el logo del grup.

Ja de seguida vam veure que venien amb ganes i com que a primera fila m'estaven estrenyent una mica, vaig decidir fer un pas enrere i posar-me a saltar com una boja. Al cap de res, el noi que estava darrere meu, es va posar al meu costat i durant una estona crec que vam aconseguir animar una mica el nostre voltant amb la nostra bogeria constant. Cançó rere cançó, temazo rere temazo.
El so va ser molt bo. Com sempre, en espais oberts, el so s'expandeix més i suposo que les meves orelles ho accepten millor. Potser la llàstima va ser que l'Steve va xerrar bastanta estona i haguéssim pogut escoltar un parell més de cançons, que sempre s'agraeix.

El setlist (el qual no em van voler donar, ves a saber perquè, possiblement perquè eren una mica bordes), va començar de la següent manera:
  1. Back Home
  2. Zerstörer
  3. Wasted (+ Personal Jesus)
  4. Love You to the End
  5. Timekiller (Project Pitchfork)
  6. Traumfrau
  7. Deutschemaschine
A la pàgina no surten més cançons, però que ara recordi: Metalhammer, So kling Liebe, Military Fashion Show, The Walk (The Cure), Techno Man, Shouts of Joy, Seven, High (Joke Jay), Für, Get You Closer...

I ja per a finalitzar, volia afegir la postal que em van dedicar el dia abans els 4 del grup:

1 comentari:

kleine-trabant ha dit...

Em sap greu això de la feina. Masses males notícies cada dia!.