dijous, 16 d’agost del 2012

Nous cds: Icon of Coil & OMD

En les darreres setmanes he rebut un parell d'emails amb novetats discogràfiques que, la veritat, no m'esperava gens. Totes dues des de la pàgina de Side-Line.

Primer va ser Icon of Coil, que treuran un nou disc i el seu primer single, PerfectSex es pot descarregar i escoltar ja. Des del 2003 que no treien cap novetat. La notícia es pot llegir aquí i també es pot escoltar aquí mateix:


Després d'escoltar-la només un parell de vegades, la veritat és que no sona malament. És similar al que ja havien fet en els anteriors cds, tot i que la tornada té un toc menys fosc, com si fos més synthpop que futurepop o EBM.

L'altra novetat m'ha arribat avui i és en relació al nou disc d'OMD, que es dirà English Electric. La notícia es pot llegir aquí. Jo em pensava que amb el darrer disc ja es retirarien del tot, però tenint en compte que el disc sonava molt bé i sembla ser que el tour també va anar bé, deuen voler aprofitar.

El disc el començaren a enregistrar al desembre. Així que el 2013 pot tornar a ser mogudet.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

A mi també m'ha agradat molt el tema de Icon of coil. Però penso que no se sembla al que feien abans. Les experiències Combichristianes, es deixen notar molt, i fins arribar a la tonada, es un tema Combichrist. I efectivament, la tonada es suacitza molt, sense desentonar o sense sonar fora de lloc. A mes, es mes elaborada del que feien abans. A mi, Icon of coil, no m'acaben de . . . no sé com dir-ho, però aquesta cançó és bonissima.
Salutacions.

btretze ha dit...

No és que jo sigui una gran experta d'Icon of Coil (i molt menys de Combichrist), així que em refio bastant de tu. Hi tornaré a donar unes voltes a la cançó a veure com ho veig ara.