divendres, 10 d’agost del 2012

Andy Bell: Poptronik Festival 2012

Ja fa dies que en tinc la notícia, però encara no havia pensat a posar-ho, i ara que tinc l'entrada, potser ja és el moment.

L'Andy Bell, el cantant d'Erasure, actuarà al festival Poptronik de Sitges l'1 de setembre (la pàgina del festival deixa una mica a desitjar, però es poden veure els altres grups que hi actuen, tot i que no els conec).

Al final, i sabent que tocarà unes quantes cançons d'Erasure, m'he decidit per anar-hi. Sempre està bé veure les cançons d'aquest grup i, tenint en compte que Sitges està aquí al costat, encara més.
No em conec gaire el que ha fet l'Andy Bell en solitari. Sé que el primer disc que va intentar fer sol eren versions, i es va acabar convertint en "Other People's Songs", un disc d'Erasure que no aporta gran cosa. Després, però, ja es va atrevir a anar sol i va llençar dos discs més:
  1. Electric Blue (2005)
  2. Non-Stop (2010)
Al perdre el meu disc dur he perdut el que tenia, així que ho hauré de tornar a buscar. Tot i que només he vist una vegada Erasure en directe, em va entusiasmar com és capaç d'aguantar tots aquests tons tan aguts i llargs en algunes ocasions, així que ens veiem allà!

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

A part de la feina, també el dics dur? osti!!!! noia. quina mala sort!!!!!! Bé, és una etapa que tothom passa.
Salutacions.