dijous, 23 d’agost del 2012

Necessary Response: Forever

Fins avui no m'he enterat que en Daniel Graves, d'Aesthetic Perfection és, també, el cantant de Necessary Response. Aquest matí no sé on ho he vist, ja no ho recordo, però m'he quedat totalment sorpresa perquè al buscar informació d'Aesthetic Perfection no m'hi vaig fixar suficient.

En aquest cas en Daniel Graves diu que aquí hi va afegir les cançons que no acabaven de quadrar amb el so d'Aesthetic Perfection, formant, així, un grup més melòdic i més synthpop-futurepop, on la seva veu no sona tan forçada, tan a crits, diríem.

L'única cançó que recordo de Necessary Response és Forever, no sé si en conec més, així que la poso per a compartir-la:



Inicialment, aquesta cançó va sortir en un cd recopilatori i no se sabia gairebé res del grup. Com que la gent va mostrar interés i seguint una mica amb el joc, van donar ben poca informació fins al moment de sortir el cd a la venda. Ara tocarà investigar una mica més el grup per veure si poden afegir-se a la meva col·lecció.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

me'ls quedo!!!
Salutacions

btretze ha dit...

Just ahir llegia al Facebook d'Aesthetic Perfection que deien una cosa tipus "Necessary Response no tornarà MAI", però vaja, en aquestes coses mai te'ls pots creure del tot.