dimarts, 4 de març del 2014

And One: Noves cançons

Ahir vaig començar a treballar només mitja jornada, però no vaig parar de totes maneres. Avui ja he decidit començar a treballar des de casa perquè no té cap sentit anar a l'oficina si acabo treballant de 9h a 11h, de 16h a 17h i de 19h a 20h. Dilluns que ve ja marxo i estic fent mil coses a la vegada: acabar de fer el trasllat, arreglant papers, netejant el pis per a deixar-lo decent...

Per aquest motiu encara no havia tingut temps de parlar d'And One. Ja vaig comentar que el divendres 28 de febrer l'Steve Naghavi penjaria 3 cançons, una de cada nou àlbum, a la pàgina web del grup. Al final es va endarrerir unes hores, però les va penjar. Les he escoltat un parell de vegades i no sonen malament. Per ara, la que més m'agrada és Unter meiner Uniform. A continuació les tres:

Black Generation de l'àlbum Propeller:


Unter meiner Uniform de l'àlbum Magnet:


Bad Girl de l'àlbum Achtung 80: