dilluns, 17 de març del 2014

3. Out Of Line Weekender

Al portar l'altre blog, ja no em queda gaire temps per aquest i em sap greu. A més, ara estic a la residència i la connexió és un desastre. Ara he trobat un punt en el que sembla que l'agafa millor, però segueix estant limitada. Tot i això, no deixaré passar l'oportunitat de comentar que d'aquí a dos caps de setmanes podré anar al Out of Line Weekender.



La veritat és que en tenia ganes, sobretot, per a poder veure a Ashbury Heights. Ja ho comentava aquí, ja farà quasi un any.

Al final tot ha canviat tant, que sí que hi podré estar. De fet, no m'hauré de desplaçar gaire, sinó que ells venen a la meva nova ciutat. A part, també hi haurà Blutengel, Chrom i el Wesselsky d'Eisbrecher.

Aquí es pot veure els dies i els grups que toquen. El divendres aniré a treure una mica el nas per a veure l'ambient. No hi ha cap grup que em cridi molt l'atenció, però hi ha Combichrist i Suicide Commando, que poden estar entretinguts.

El dissabte és el dia fort amb Ashbury Heights, Blutengel i Chrom. Els altres grups no els conec, però per aquests 3 ja val la pena. El diumenge hi ha el Wesselsky i Lord of the Lost, que tampoc estan malament del tot. La veritat és que hagués pogut comprar-me només l'entrada de dissabte, però valia quasi igual un dia que els 3, així que vaig optar per comprar el pack i veure si descobreixo algun grup més pel camí. A més, així faig coses i veig a gent, que sinó al final potser sí que fins i tot jo em podria sentir sola.