dilluns, 24 de març del 2014

Amb el Janosch Moldau

L'altre moment groupie de la nit va ser amb el segon teloner, el Janosch Moldau.

Havia escoltat una mica el seu darrer disc per Spotify i la meva definició havia estat: és una mica cursi, però sona bé. En directe, vaig quedar bastant impressionada de la veu d'aquest home. Em va encantar. Potser no era la música més animada del món, tot i que sonava més directa que en el cd, però em va agradar moltíssim veure'l.

Un cop van acabar tots els concerts, vaig anar a comprar-me el cd, que només costava 10€. Perfecte. Els estava venent ell mateix, així que li vaig dir de fer-nos una foto i de què em firmés el cd. Cap problema:


A l'obrir el cd, la caixa estava trencada. Em va dir que me'n donava un altre, que havien anat a Rússia i que alguns cds s'havien trencat una mica. Li vaig dir que no es preocupés, que només era la caixa, que cap problema, que ja la canviaria. Va estar molt agraït i em va dir que em faria una dedicatòria especial. Va afegir una mena de cor al firmar-me el disc. Al comentar-ho ens vam descollonar de tant riure, va ser molt amable: