dimarts, 10 de gener del 2012

Rötersand - Exterminate...

Aquest matí, a l'anar cap a la feina, la primera cançó que ha sonat a l'mp3 ha estat Exterminate Anihilate Destroy de Rötersand.

M'ha costat trobar-la al blog, però sembla ser que ja l'havia posat. Tot i això, no he pogut evitar repetir-me, aquesta vegada, però, amb una versió en viu.

Els vaig veure en directe com a teloners de VNV Nation el 2008 i a partir de llavors aquesta cançó m'ha acompanyat constantment.

No he escoltat gran cosa seva però a partir d'avui intentaré que això deixi de ser així. Vaig a veure què puc trobar. Ara per ara, l'única perla que conec és la que he comentat i que volia tornar a compartir, perquè té uns sons espectaculars:



De fet, el concert no em va entusiasmar gaire i recordo que el que havia escoltat prèviament al seu myspace m'havia semblat massa fosc, però els temps canvien i tenint una cançó com aquesta, que per a mi té un nivell molt alt, segur que puc descobrir més coses.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Hola.
Jo els conec gràcies a tu i . . . de fet ja n'hem parlat d'això . . . al meu blog.

Pel que he sentit d'ells, a mi segurament m'agradarien força. Jo també hauria de dedicar-los mes temps.

Salutacions.