dissabte, 13 de desembre del 2008

Dark Christmas Festival 2008

Amb poques ganes d'escriure així que faré un resum ràpid.

Vaig arribar d'hora per tal de poder estar a prop. Em van posar una cadira a prop de l'escenari i la veritat és que no em puc queixar.


Primer, Rötersand que no va sonar malament. Havia escoltat alguna cosa abans del concert i no m'havia acabat de fer el pes. En directe té molta força i el cantant es va guanyar el públic a la tercera cançó al baixar a la pista.

Segon, [:SITD:]. Similar al primer. Tampoc em van acabar de convèncer.

Finalment, Vnv Nation. La veritat és que va estar molt bé tot i haver-ho de veure sentada.


M'encanta aquesta bateria.

No recordo el setlist, ni molt menys, però que ara em sonin o em vinguin al cap: Chrome, Illusion, Farthest Star, Perpetual, Honour, Epicentre, Joy, Beloved (per acabar i també a capella)...


Per cert, el canvi de dia va ser ni més ni menys per a què avui puguessin anar al partit Barça - Madrid, ves quines coses.


Avui fiasco de firma de cds a Revolver. Al myspace posava de 13-14.30h, però a les 14h el Ronan ha sortit a fer un cigarro i ja no ha tornat... Així que les ganes.


Per cert, van anunciar novetats discogràfiques i gira per a aquest 2009

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Quina enveja.
Jo no hi vaig poder anar.
Gràcies per la crònica.
Per cert. No van tocar “Nemesis” o “Electronaut”?

Salutacions.

btretze ha dit...

Doncs diria que Electronaut no va sonar, però sí Nemesis. Grandiós tema!!!