diumenge, 1 de gener del 2012

Entrades 2012

Què ens depararà aquest 2012? Qui ho sap, però el que ja tinc a les meves mans són les entrades d'un parell de concerts.

El primer, que ja fa temps que tinc, és el de VNV Nation amb Frozen Plasma.


Aquí la incògnita és que deu ser això del "Extra Long Live Concert". Suposo que començaran una mica abans del que és habitual i acabaran a la mateixa hora.

D'altra banda, ahir passejant pel carrer Tallers em vaig parar a Revólver. És innevitable. Per un costat vaig comprar el Futureperfect de VNV Nation per 7€! Li regalaré al meu nebot quan sigui una mica més gran. Ara com ara li semblaria massa dur.

Un cop allà vaig veure que les entrades pel concert de De/Vision ja estaven a la venda i com que ja estava allà... Com es pot veure a l'entrada, és la número 3. Suposo que les acabaven de posar a la venda.


Per ara 2012 no pinta malament.