dimecres, 25 de gener del 2012

Morrissey & Londres

Sempre que sona Morrissey a l'mp3 sento com si estigués a Anglaterra. Realment no en sé el motiu. El fet que siguin d'allà pot ajudar, però no és indispensable. Molts altres grups també ho són i no em generen aquesta sensació.

Més que res, això em permet parlar sobre el fet que demà i passat tinc festa i me'n vaig a Londres. Finalment tindré pràcticament tot el dijous per a passejar i un tros del matí del divendres. La meva idea és dormir molt poc i aprofitar al màxim el temps. Després tindré el cap de setmana per a reposar, que realment també ho necessito.

Així doncs, per anar fent boca, comparteixo la cançó I have forgiven Jesus:



Podria haver-ne posat alguna que tingués més relació amb Londres, tipus Come Back To Camden, però aquesta és preciosa, tant la música com la lletra.

Bon final de setmana!

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Ostres!!!
En Morrissey i els Smith, per mi són un d'aquells fenòmens que no acabo d'entendre. A mi, no m'agraden gens. Trobo que les seves orquestracions són excessivament grises, i que fan uns arranjaments tan apagats com puguin per tal de ressaltar la veu d'en Morrissey, que acostuma a fer unes melodies . . . no ho sé. No m'agraden.

Però mira. Aquesta cançó (que no havia escoltat fins ara) m'ha sorprès gratament. No sona com el que penso que acostuma a sonar Morrissey. La melodia és perfecte i la orquestració està perfectament lligada, sempre al servei de la melodia però amb vida pròpia. Qui sap!?!?! potser hauré de donar una oportunitat a aquest home!!! gràcies. Una cançó molt maca.


Salutacions.

btretze ha dit...

A mi m'agraden molt. En Morrissey és un pedant, però bé, tampoc hem de ser amics :)

Aquesta cançó és brutal. En tenen unes quantes que de debò valen molt la pena.