diumenge, 4 de juliol del 2010

Som humans o màquines?

Hi ha dues cançons que feia dies que volia penjar i al final he vist que totes dues tractaven de màquines. Així que enlloc del Are we humans or are we dancers? dels The Killers, direm Are we humans or are we machines?

El mateix post també em servirà per tal de comentar que les entrades per anar a veure de/vision a la sala Bikini al desembre ja estan a la venda (també les de Madrid). Encara no les he comprat, estic esperant a què també surtin les d'And One i ja fer tota la despesa conjunta, però el nou disc de de/vision Popgefhar haig de dir que cada vegada m'agrada més. Potser no té un gran tema, però tot ell de principi a fi passa en un tres i no res. No hi ha cap cançó que es faci pesada.

Per tal de no posar només dos videos, he intentat fer un top 5 que m'ha portat més feina de la que em pensava i al cap d'una bona estona em faltava la darrera cançó... Així que al final he posat la cançó de Colony 5, perquè al cap i a la fi, d'un món de plàstic a un món de màquines tampoc hi ha tanta distància:


5. Colony 5: Plastic World. El video aquí.

4. Gary Numan: Down in the Park. El video aquí.

3. And One: Hardware conflict. No he trobat el video, però la lletra aquí.

2. De/Vision: mAndroids. El video aquí.

1. T.O.Y.: We are electric