diumenge, 18 de juliol del 2010

Scissor Sisters - Night Work

Ja fa uns dies que va sortir a la venda el nou disc de Scissor Sisters. Es tracta d'un grup de Nova York que el 2004 va treure el seu brutal disc homònim. Amb un so i una estètica dels 80's es podria dir que fan un pop-disco molt alegre.

Després d'haver escoltat el nou disc 3 ó 4 vegades encara no sé molt bé quina opinió en tinc. Hi ha cançons que m'agraden. En general tot el disc em sembla ben fet i no se'm fa llarg, però el primer disc va ser una sorpresa enorme, pel que els dos següents s'han quedat una mica enrere.

M'ha agradat poder-lo escoltar a través d'Spotify i així escoltar-lo amb certa qualitat de so. Els primers dies només estava per als que tenen un compte Premium però ara ja el pot escoltar qualsevol.

01. Night Work
02. Whole New Way
03. Fire With Fire
04. Any Which Way
05. Harder You Get
06. Running Out
07. Something Like This
08. Skin This Cat
09. Skin Tight
10. Sex and Violence
11. Night Life
12. Invisible Light

Per al primer single, Fire With Fire, han fet un video on estan sobre un camió recorrent els carrers mentre toquen. No és gran cosa, però la cançó és de les que més m'agraden.


Em sembla que el video de youtube té abans un anunci, què fort.

Si passen per Barcelona amb el seu nou tour, m'agradaria anar-los a veure. Tenen un directe molt divertit.