diumenge, 4 de juliol del 2010

Hurts - Better than love

Fa temps vaig escoltar una cançó d'un grup de Machester que es deia Wonderful life i tot i que no em va desagradar, tampoc no vaig seguir investigant.

Avui, no recordo perquè, he anat a parar a la cançó Better than love i m'he quedat amb la boca oberta. Per la música, pel posat del duo que forma aquest grup, per la seva estètica.

El grup en qüestió es diu Hurts.


Crec que arribo una mica tard i que ja fa temps que se n'ha sentit a parlar, però mai està malament descobrir nous grups que prometen. Demà investigaré una mica més a veure què tal la resta de cançons, però per ara comentar que estaran a Barcelona el 26 d'octubre (es pot veure al seu myspace tot i que a la pàgina oficial encara no hi diu res).

El disc es dirà Happiness i està previst per setembre.


El video del que parlava al principi:



2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Eiii!!! està molt bé això!!!! D'on ho has tret? me'ls "quedo":)
Salutacions.

btretze ha dit...

No sé perquè ahir ho vaig buscar, però la primera vegada ho vaig veure al blog The Last Dance