dimarts, 8 d’abril del 2014

Futurs concerts

Realment he deixat molt de costat aquest blog. Sempre tinc aquests 10-15 minuts que calen per a escriure, però al final acabo fent una altra cosa...

Avui he pensat que estaria bé posar els concerts que m'esperen en un futur proper per aquestes terres, per anar-nos preparant. N'hi ha més, però només posaré per als que tinc ja l'entrada.

And One: aquest cap de setmana toquen a Leipzig i hi aniré en bus (16€ anar i tornar). El mes que ve tornen a tocar dos dies seguits a Berlin.


Seabound: venen a presentar el seu darrer disc, que no està malament, però segueixo sent més fan dels temes més antics. Tot i això, una prova de la qualitat actual:


Assemblage 23: realment no sé perquè venen, però fan una petita gira europea i encantada que n'estic. Sempre està bé disfrutar dels clàssics de sempre i de l'excel·lent darrer disc que van treure crec que el 2013.


The Sisters of Mercy: sempre he estat a punt de veure'ls, però al final no ho he fet mai. A l'Amphi Festival de fa dos anys en vaig veure dues cançons des de lluny, però vaig acabar anant a l'altre escenari. Ara no hi podia faltar malgrat el preu de l'entrada.


Per ara la diversió està assegurada!