diumenge, 27 d’abril del 2014

Concert And One (Dresden)

Després dels excel·lents teloners, van sortir And One! Al final van estar unes 4 hores sobre l'escenari i va estar molt molt bé.

Igual que en el concert anterior el Nico i el Rick, un a cada costat, vestits de blanc. El Joke, de negre, al mig. I l'Steve, també de negre, davant. Moltes llums per acompanyar la música i cançons diferents de les dels altres dies, ja que aquesta vegada estan fent diferents setlists.


El setlist el van posant aquí, tot i que no té en compte l'ordre. Ara no hi és, però suposo que s'actualitzarà durant la setmana.


Crec que aquesta vegada han tocat més temes en alemany i algunes em semblen una mica iguals entre elles, però en una he aprofitat per anar al wc i agafar una nova cervesa. Feia molta calor i tenia el coll molt sec, així que al final m'he acabat fent una mica de mal de tant cantar i cridar.


A l'acabar ens hem quedat per allà i m'he fet una foto amb el Nico, que em faltava, i amb l'Steve. En un moment he quedat sentada al seu costat i la conversa ha estat bastant surrealista. Jo li he preguntat si tocarien But not tonight a Berlin i ell m'ha contestat que estan amb setlists de 23 cançons, al que li he comentat que la pregunta no era benbé aquesta i ell m'ha dit que li encanta respondre preguntes que no li han fet. Llavors m'ha preguntat si em volia casar amb ell i li he dit que no, que no era ric i no era el Dave Gahan i m'ha contestat que ell em faria l'esmorzar cada matí. Tot bastant estrany, però m'he rigut bastant.

A les 4.45h hem agafat el bus de tornada a Berlin i he dormit quasi 2 hores, així que ha passat bastant ràpid.