diumenge, 13 d’abril del 2014

Concert And One (Leipzig)

Aquest cap de setmana vaig anar al concert d'And One a Leipzig. Això va comportar llevar-me el dissabte a les 6h, sortir de casa a les 7h per anar a l'estació d'autobusos i a les 8.30h agafar-ne un, que dues hores després em deixava a Leipzig.

Cap a les 12h havia quedat amb una amiga i vam donar una volta per la ciutat i vam dinar alguna cosa abans d'anar cap a la sala, Haus Auensee. Crec que vam ser les primeres a arribar. Un cop allà vam entrar una mica abans perquè teníem passe de backstage. Això també implicava begudes gratis :)

Un cop a dins, ens vam situar a primera fila sense problemes. A les 19.30h van sortir els teloners: Steinkind. Un cantant i un noi als teclats. Va estar bé, però les cançons em van sonar bastant similars.


A les 20.30h ja van sonar les primeres notes de Black Generation i ja no vaig poder parar de ballar i cantar. De tal manera que la gent del voltant em mirava una mica raro... Què hi farem, jo m'ho vaig passar molt bé.

A l'escenari hi havia una part més elevada, amb llum a sota, ,perquè es puguessin veure el Nico (de blanc), el Joke (de negre) i el Rick (de blanc), tots tres posats l'un al costat de l'altre. A darrera una tela amb els símbols dels tres propers discs. I davant, de negre, l'Steve Naghavi.


El concert va durar més de 3 hores i mitja i se'm va passar volant. Això sí, quan va sonar Aigua vaig anar corrent al wc perquè no podia més. Van tocar les 3 noves cançons (Black Generation, Unter meiner Uniform i Bad Girl), així com d'altres que no havien tocat mai (Shice Guy, Rick) o clàssics de tota la vida. Aquí hi ha el setlist, que suposo que està bé. Per cert, moment èpic amb It's Called A Heart.


A l'acabar vam estar una bona estona pel backstage. Se'm va trencar la corretja del rellotge, però tota la resta molt bé. També vaig tenir diferents moments groupie, que ara a la que pugui penjo.