dimarts, 22 d’abril del 2014

Concert Assemblage 23 (Berlin)

Ahir va ser el concert d'Assemblage 23 al club K17 de Berlin. Vaig anar-hi caminant per tal d'estalviar uns euros (aquí el metro és caríssim) i no sabia ben bé quanta estona tardaria, així que al final vaig arribar uns 35 minuts abans de què obrissin les portes. Vaig comprar una altra Paulaner i vaig esperar pacientment.


Cap a les 20h van obrir les portes i vaig entrar la primera, però la veritat és que ningú es situava a prop de l'escenari. L'espera es va fer una mica llarga perquè els teloners no començaven fins les 21h i quan van pujar a l'escenari van tenir alguns problemes tècnics. El grup es diu WEAREOFF. Nom que vaig trobar molt adequat quan l'ordinador no els funcionava.


Un cop van començar a tocar, la bateria et feia tremolar el cos de tan greu com sonava. Van estar una mica sosos i no em van acabar de fer el pes.

Quan van sortir Assemblage 23 la gent ja es va acostar una mica més a l'escenari, però igualment teníem tot l'espai del món per a moure'ns. Potser el dilluns de Pasqua no és el millor dia per a un concert. De totes maneres, a mi em va agradar molt i vaig cantar i saltar tota sola durant l'hora i pico que va durar. Van tocar molts clàssics i alguns temes del darrer disc, Bruise. A part, per acabar, dues cançons del grup paral·lel del cantant, Surveillance.


Sobre l'escenari no hi havia cap complement. Simplement el noi hiperactiu de la bateria (Michael Jenney), el Paul Seegers als teclats i el Tom Shear davant cantant i movent-se d'un costat a l'altre. El setlist no el recordo, però crec que va ser similar a aquest, però les darreres cançons en un ordre diferent.

Quan va acabar el concert van baixar a firmar discs i a fer-se fotos amb la gent i vaig estar parlant una bona estona amb el Paul Seegers, que va ser molt amable. També corria per allà el cantant de Solitary Experiments, al qual també vaig estar incordiant una mica...