dijous, 11 d’octubre del 2012

Oomph! - True Beauty is so Painfull

Dilluns que ve venen a Barcelona Oomph!. És un grup de rock industrial que va néixer el 1989 a Wolfsburg.

Segons la wikipedia, actualment està format pel Dero Gou, l'Andreas Crap, el Robert Flux, el Christian Leonhardt i el Hagen Godicke.

No és un grup que conegui especialment, fa poc que els vaig escoltar per primera vegada, però sí que he trobat que tenen algunes cançons bastant bones i que se't queden al cap. Tot i això, aquests dies he estat escoltant el darrer cd, Des Wahnsinns fette Beute i no m'ha agradat tant.

Per aquest motiu, i perquè el concert cau en dilluns (un dels pocs dies a la setmana que tinc alguna cosa a fer), el més probable és que no hi vagi, però malgrat tot, volia compartir una cançó que em va agradar des del primer moment i sempre em fa somriure.

Es tracta de la versió en anglès de la cançó Wer schön sein will muss leiden i que es diu True Beauty Is So Painfull. El 2010 van treure el disc Truth or Dare amb la traducció a l'anglès dels seus èxits. Les seves lletres són en alemany, però suposo que per a arribar a un major públic, van decidir traduir els seus majors èxits. A vegades és graciós veure com canvia el significat d'algunes parts a l'haver de traduir-ho.



Grandmother, grandmother, tell me why you are still so young!

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

JO els conec de fa molt temps, i sempre han estat un d'aquells grups en la llista de grups interessants per escoltar. Ara fa unes setmanes, i amb motiu de la seva visita, per fi he aprofundit en ells, i he descobert, que els hauria d'haver donat la oportunitat fa molt temps. M'he perdut la seva evolució.
Salutacions.

btretze ha dit...

Fa tanta ràbia quan passa això! I passa massa sovint!