dimarts, 23 d’octubre del 2012

Depeche Mode: Conferència de premsa

Avui Depeche Mode ha donat la tan esperada conferència de premsa a París. La veritat és que no l'he vista perquè em feia una mica de mandra i he preferit anar a fer uns encàrrecs...

Al tornar a casa m'he trobat amb mil comentaris per tot arreu que he anat llegint en diagonal. Una mica el resum seria que han presentat la primera branca del tour del 2013 (més endavant poso les dades), també han posat tota una cançó que sembla que es dirà Angel of Love i poca cosa més. Sembla ser que encara no sabien quan sortiria el disc ni amb quina discogràfica... però les entrades ja estan a la venda!

He llegit comentaris en contra de moltes coses, però en aquesta darrera sí que crec que tenen més raó, tot i que jo hi cauré igual. Posen a la venda les entrades quan encara no hem pogut escoltar el cd, quan ni tan sols està a la venda, amb prou feines hem pogut escoltar una cançó. I si després et decepcionen? Les has de revendre?

Pel que fa a l'estètica que sembla que es seguirà, no deixen entreveure res gaire cridaner, vestits de negre, una mica de cuir elegant i discret i amb ulleres de sol. Excepte en Dave, que deixa veure els seus ulls i aquesta barba ja pràcticament blanca. Les lletres del disc amb aquests triangles no m'agraden gaire, però què hi farem.

Les dates que ja han donat són les primeres europees, 34 concerts:
  • Maig 7 - Tel Aviv - Hayarkon Park
  • Maig 10 - Athens - Terra Vibe
  • Maig 12 - Sofia Georgi - Asparuhov Stadium
  • Maig 15 - Bucharest - National Stadium
  • Maig 17 - Istanbul - Kucukciftlik Park
  • Maig 19 - Belgrade - USCE Park
  • Maig 21 - Budapest - Puskas Ferenc Stadium
  • Maig 23 - Zagreb - Hippodrome
  • Maig 25 - Bratislava - Inter Stadium
  • Maig 28 - London - O2 Arena
  • Juny 1 - Munich - Olympic Stadium
  • Juny 3 - Stuttgart - Mercedes-Benz Arena
  • Juny 5 - Frankfurt - Commerzbank Arena
  • Juny 7 - Berne - Stade de Suisse
  • Juny 9 - Berlin - Olympic Stadium
  • Juny 11 - Leipzig - Red Bull Arena
  • Juny 13 - Copenhagen - Parken
  • Juny 15 - Paris - Stade de France
  • Juny 17 - Hamburg - Imtech Arena
  • Juny 22 - Moscow - Locomotive Stadium
  • Juny 24 - St Petersburg - SKK Arena
  • Juny 27 - Stockholm - Borlange Peace & Love Festival
  • Juny 29 - Kiev - Olympic Stadium
  • Juliol 3 - Dusseldorf - Esprit Arena
  • Juliol 7 - Belgium - Rock Werchter Fest
  • Juliol 11 - Bilbao - BBK Festival
  • Juliol 13 - Lisbon - Optimus Alive Fest
  • Juliol 16 - Nimes - Antic Arena
  • Juliol 18 - Milan - San Siro Stadium
  • Juliol 20 - Rome - Olympic Stadium
  • Juliol 23 - Prague - Synot Tip Arena
  • Juliol 25 - Warsaw - National Stadium
  • Juliol 27 - Vilnius - Vingus Park
  • Juliol 29 - Minsk - Arena
Per ara, el que més possibilitats té és el BBK a Bilbao, més que res per la proximitat a casa de mon germà. Però també m'agradaria veure'ls per Alemanya (com no) o potser per Londres. Haig d'acabar de mirar les dates i també hauria de pensar on estaré d'aquí tants mesos... (mirar el comentari final del post també)

També han comentat que quan acabin els concerts pels EEUU (que seguiran a aquests), tornaran cap a Europa i llavors sí que segur que cau Barcelona i allà segur segur que hi seré.

La cançó que han presentat es pot escoltar al YouTube:



És difícil jutjar una cançó havent-la escoltat poques vegades i sense el conjunt del disc. A vegades sí que veus que serà un temazo, però a vegades no n'estàs tan segur i aquest sembla ser un d'aquests casos. La primera vegada que l'he escoltat, només començar, m'ha fet pensar en el Paper Monsters, el primer disc en solitari del Dave Gahan i potser el més fluixet de tots. Després ja li vas agafant més el tranquillo i no m'ha desagradat del tot.


Per cert, la setmana que ve és probable que tingui una entrevista de feina! La dada dolenta és que és cap a València, però bé, mai se sap què passarà en aquesta vida, així que a veure què m'ofereixen!

3 comentaris:

kleine-trabant ha dit...

La cançó no sona malament, sembla feta per a lluiment d'en Dave, però vaja, ja fa temps que he perdut l'esperança d'un nou ETS. Sigui com sigui el disc compliré amb el ritual de cada 4 anys de vestir-me de negre i anar al St.Jordi, m'han donat massa com per fer-lis a aquestes altures cap retret pels últims discs. Toca esperar com sonaran les altres cançons; en fí, tots ens fem grans.

música: ni temps ni espai ha dit...

A mi la cançó m'ha agradat, Si mes no, li he vist alguna cosa nova (per cert, no m'ha recordat gens al dics del Dave)

evidentment, seguiŕe amb la meva política de no anar a cap concert amb un aforament superior al del RAZZMATAZZ, per tant, a mi no m'hi veureu.

València és una ciutat molt maca i encisadora, i no és massa lluny. Sort.

btretze ha dit...

A mi crec que cada vegada em va atrapant una mica més, però també són les ganes que tinc de què facin un gran disc i el puguem disfrutar com a bojos.

El tema dels aforaments dels concerts ho entenc, però és una llàstima. Jo els seguiré per on pugui, que al final, m'ho acabo passant bé.

Benbé la feina no és a València, és a Gandia. No sé si has vist la sèrie de MTV. Mons germans encara riuen quan els hi vaig dir. És una sèrie super cutre amb tot de quillos a tope, però bé, com a tot arreu, sempre hi ha gent maca. De moment, aniré a veure què m'ofereixen i, sobretot, si jo els hi faig el pes, que no tinc gaire "don de gentes" i aquestes coses se'm donen fatal.