diumenge, 7 d’octubre del 2012

Fira del disc 2012

Avui m'he deixat caure per la fira del disc i m'he acabat comprant el següent (que està sonant de fons des de fa més de 3 hores).
En resum, ha estat:
  • Camouflage: Voices & Images
  • DAF: Gold und Liebe
  • Nitzer Ebb: Showtime
  • Depeche Mode: Strangelove
  • The Cure: The Lovecats
  • Ultravox: We Came To Dance
  • Gary Numan: We Are Glass
  • Alan Parsons Project: Eye In The Sky
  • The Human League: Mirror Man
  • Erasure: Drama!
  • Erasure: Breath Of Life
  • Erasure: Crackers International

6 comentaris:

kleine-trabant ha dit...

Són vinils?, ja no hi han cds a la Fira?. Hi vaig anar unes quantes vegades quan l'organitzava el Tardà i hi havia de tot.

btretze ha dit...

Sí que n'hi ha, però quan hi ha vinils m'entretinc amb ells i després ja no em queden forces (ni diners) per als cds.

música: ni temps ni espai ha dit...

Nomes per curiositat, a veure si soc ric.
Que t'ha costat el single de The human league "Mirror man"? és el que passa quan es té una edat :) (Si no és molt preguntar, és clar)

btretze ha dit...

La veritat? Em va costar 1€. Jajajajaja!

Però cal tenir en compte que està destrossat. Se sent bé, però l'envoltori està que es cau.

L'Ignorant Mig-Ocre ha dit...

QUÊÊÊÊÊÊÊÊÊ? 1€???? Hauré de seguir treballant!!!!!! :)

btretze ha dit...

Jajajajjaa! Sí, em sap greu...