divendres, 13 d’abril del 2012

Peter Heppner: nou cd

Fa uns dies vaig rebre un mail que deia que aviat estaria a la venda el nou cd de Peter Heppner i tot i que em va il·lusionar molt, encara no havia tingut temps per a comentar-ho.


El single es diu Meine Welt i sortirà a la venda el 4 de maig. A la pàgina web es pot escoltar, així com també un petit avançament del video God Smoked. Es pot escoltar aquí.


El disc en sí es diu My Heart of Stone i sortirà a la venda un parell de setmanes després, el 18 de maig. Ja fa 4 anys del seu primer cd en solitari, l'espectacular Solo, i tenim ganes d'escoltar coses noves.

El tracklist no l'he aconseguit trobar, però sí la portada:


Per a l'espera, proposo escoltar la següent cançó del seu anterior àlbum: Easy. He estat dubtant molt sobre quina posar, però al final m'he decidit per aquesta que és la que obre el disc:



Crec que hi ha pocs àlbums tan rodons com aquest.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

L'hauré d'escoltar més, però és evident que regalima bellesa. M'ha agrada molt la seva veu. És fantàstica.
Salutacions

btretze ha dit...

Jo n'estic totalment enamorada. Té una veu que pots distingir en qualsevol lloc.