dilluns, 2 d’abril del 2012

Amphi-Festival 2012: Seabound

De nou torna a tocar ampliar el llistat de l'Amphi Festival.

Del grup d'avui, Seabound, ja n'he parlat alguna vegada i he compartit la cançó que més m'agrada d'ells, Hooked.

Breu descripció: Seabound es va formar el 1995 a Alemanya gràcies al Frank M. Spinath i al Martin Vorbrodt. En Frank també forma part del grup de futurepop Edge of Dawn. Pel directe conten amb un bateria, el Daniel Wehmeier.


El seu so jo el definiria com a synthpop. En algunes ocasions poden tenir un toc una mica més fosc, més tirant a EBM o industrial. Actualment sembla ser que estan treballant en un nou disc, però la notícia ja és de fa més d'un any.

Discografia:
  1. No Sleep Demon (2001)
  2. Beyond Flatline (2004)
  3. Double-Crosser (2006)
  4. Come Forward: Live in Berlin (2008)
  5. When Black Beats Blue (Rarities) (2009)

Temes més coneguts:
  1. Watching Over You (video)
  2. The Attic (video)
  3. The Promise (video)
  4. October Song (video)
  5. Castaway (video)


Com que ja he compartit la meva cançó preferida amb anterioritat, al final m'he decidit per Smoke del disc No Sleep Demon:



Cada cop que sento les primeres notes d'aquesta cançó m'envaiex el bon rotllo i somric. Tinc la seguretat de què he escollit bé el disc que estic a punt d'escoltar (és la primera del disc i ha estat un encert). Després la cançó vagareja una mica, però cap als 2 minuts tornes a veure clarament que l'has encertat.


Continuarà...