divendres, 6 d’abril del 2012

Amphi-Festival 2012: Project Pitchfork

Estic aprofitant el dia d'avui per estar tranquil·la a casa. Després de 4 dies bastant horrosos a la feina i dels qual n'he extret, definitivament, que haig de començar a buscar una feina nova, per fi un dia per a escoltar música, llegir, fer una mica d'esport i acabar al palau blaugrana per a veure el Barça de futbol sala. Un bon dia, en definitiva.

Aprofito aquesta estona per a ampliar una mica més el meu llistat de l'Amphi Festival d'aquest any.

En aquesta ocasió parlaré de Project Ptichfork.

Breu descripció: el grup es va formar el 1989 a Hamburg i està format pel Dirk Scheuber, el Peter Spilles (els que li van donar forma inicialment), el Jürgen Jansen, l'Achim Färber i el Carsten Klatte. Tot i que a la següent foto només en surten tres:


És un grup que he escoltat diverses vegades a la meva vida, però mai m'ha acabat de dir res. El seu so no sabria com descriure'l. Suposo que al que més s'acosta és a l'EBM. En general a mi em sembla una mica monòton, potser per la veu.

Discografia:
  1. Dhyani (1991)
  2. Lam-'bras (1992)
  3. Entities (1992)
  4. IO (1994)
  5. Alpha Omega (1995)
  6. !CHAKRA:Red! (1997)
  7. Eon:Eon (1998)
  8. Daimonion (2001)
  9. Inferno (2002)
  10. Kaskade (2005)
  11. Wonderland/ One Million Faces (2007)
  12. Dream, Tiresias! (2009)
  13. Continuum Ride (2010)
  14. Quantum Mechanics (2011)

Temes més coneguts:
  1. Timekiller (video)
  2. Souls (video)
  3. Alpha Omega (video)
  4. Conjure (video)
  5. Requiem (video)

La meva cançó preferida és, sense cap mena de dubte i encara que en conegui realment molt poques, Timekiller, que l'hem pogut escoltar moltes vegades versionada per l'Steve Naghavi. Aquí en la seva versió orginal:



Continuarà...