dilluns, 2 d’abril del 2012

And One: Shouts of Joy

And One acaba de penjar el video oficial de Shouts of Joy.



La veritat és que cada vegada que l'escolto em recorda més a Master & Servant de Depeche Mode.

Pel que fa al video en sí, ha estat filmat per l'Adolf Steinhimmel. També té certs aspectes que recorden als Depeche Mode de fa anys, com el blanc i negre i el rellotge, però la veritat és que està prou bé. Es veu professional, surten els 4 actuals membres del grup, amb l'Steve molt guapo, tot s'ha de dir.

El ninot de neu passejant em sembla una barreja del rei d'Enjoy the Silence i d'un video de l'Anton Corbjin per al Herbert Grönemeyer. També surt una noia passant-se amb la coca i amb un tatuatge que posa "suffer to feel alive".

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

A mi també m'agradat tot molt, però aquest cop, noto certa evolució per part de l'Steve. És més de mateix, però hi noto un no-sé-què diferent.
Respecte al que comentes que sobre que tal cosa et recorda a tal altre, i que tal altre et recorda a un altre. jo no ho veig aixì. El blanc i el negre no és patrimoni de Depeche Mode, i el peluxos gegants passejant-se pels "puestos" es una icona força recorrent (Aphex twin, Bjork, Coldplay, etc)
Salutacions. :)

btretze ha dit...

Sí, tens raó. En aquest cas, però, era més una anotació que no una crítica.

En el cas de la cançó en sí potser sí que era més crítica amb què em recorda molt a DM, però en el cas del video era més una impressió, el fet que em va fer pensar-hi. Crec que s'hi van inspirar i que fins i tot ho van voler fer expressament, que li donés un aire