dijous, 5 d’abril del 2012

Amphi-Festival 2012: Solar Fake

Començo a embogir una mica amb tots els grups que toquen a l'Amphi Festival aquest any. Acabo de fer-me un llistat dels grups dels que ja he parlat (8) i dels que encara tinc pendents (27). D'aquests pendents, encara n'hi ha quinze dels quals no he pogut escoltar res, així que al final el temps se m'acabarà tirant a sobre i tot.

Avui segueixo el meu llistat amb el grup Solar Fake.

Breu descripció: es tracta d'un grup alemany format per l'Sven Friedrich, més conegut pel grup Zeraphine (del qual em sembla que fa anys vaig escoltar algunes coses, però no li vaig donar continuitat). El teclista del grup he vist que es diu Frank a la pàgina oficial, però no hi ha gaire informació per enlloc.


En aquest cas el seu so electrònic s'acosta més al futurepop. Ells es defineixen amb una gran varietat, és a dir, que no es decanten per un so concret, sinó que segons la cançó van modificant el seu estil, sense encasellar-se en algun d'ells en concret.

Discografia:
  1. Broken Grid (2008)
  2. Frontiers (2011)

He pogut escoltar els dos àlbums, però potser el que més m'ha agradat és el segon, amb un so una mica més evolucionat. Tot i això, els he escoltat poquet encara com per a valorar-los correctament.

Temes més coneguts:
  1. Under the skies (video)
  2. Why did I raise the fire (video)
  3. More than this (video)
  4. Such a shame (video, versió de Talk Talk)
  5. Parasites (video)


Al final m'he decidit per la cançó Why did I raise the fire, que m'agrada com comença més delicada i després es torna molt agressiva:



Continuarà...