dijous, 2 de febrer del 2012

VCMG - SSSS

En Vince Clarke i en Martin Gore segueixen donant notícies sobre el seu àlbum conjunt, després de 30 de la fundació de Depeche Mode als 80.

El disc, que es dirà SSSS i sortirà a la venda el 12 de març, té la següent portada (bastant lletgeta) i tracklist (que es pot veure en qualsevol de les seves pàgines web):


Conté 10 cançons, que tal i com anunciaven, són realment de minimal techno. Es poden escoltar uns retalls al YouTube.



Realment no és el meu estil, m'agrada més sentir veus de tan en quan i escoltar les lletres d'aquests dos petits genis, però després d'haver-ho escoltat un parell de vegades, no em desagrada, tot i que segons com em carrega una mica. Potser el m oment tampoc és l'adequat.

M'agradaria veure'ls punxant en directe la seva música, potser dos dels músics "de rock" més vergonyosos de la història (amb el permís de Peter Heppner, és clar).