dijous, 27 d’agost del 2009

Mesh en concert a Barcelona

Ja feia molts dies que esperava que es confirmés el dia del concert de Mesh a Barcelona i per fi ha arribat.

Ja ho tenim tant al myspace del propi grup:


Com al myspace de Sturm Promotions:


A Madrid tocaran el divendres 5 de febrer i a Barcelona el dissabte 6. Encara falta confirmar els artistes convidats. S'accepten suggeriments?


Els vaig veure en directe al Zitapop a Berlín, però a mitja tarda, encara amb llum solar i segur que estarà millor en un lloc on es pugui jugar amb la il·luminació i on ells siguin els principals protagonistes, amb un setlist més llarg.

Un video per anar fent boca: Mesh: Firefly



3 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Zitapop?
sempre m'he quedat amb les ganes d'anar a un lloc d'aquests.
Això si que es motiu d'enveja.
Salutacions.

btretze ha dit...

Encara hi ets a temps d'anar a un festival d'aquest tipus, però preparat per estar envoltat d'un munt de gent!

Jo vaig anar al Zitapop l'any passat perquè tocava And One i de pas Mesh i Camouflage.

A més a més, era a Berlín, que hi volia anar a "turistejar" i la veritat és que val molt molt la pena.

música: ni temps ni espai ha dit...

A mes a mes, vas anar a veure a And One i a Camouflage (a Mesh no els conec) l'enveja em creix, i és enveja de la dolenta (je, je)

I lo d'eanar a festivals d'aquest tipus, haurà de ser un altre anys. La crisi m'ha tocat directament i toca economia de guerra.

salutacions.