divendres, 14 d’agost del 2009

Lastfm - Agost 2009

Des d'abril que no comentava res sobre Last.fm i ara ja fa uns dies que pensava a veure si havia variat durant els darrers mesos. Entrades anteriors.

Sempre poso el Top 6, però en aquest ordinador m'apareix el Top 8, així que deixo aquest últim per a agost de 2009:


Depeche Mode segueix sent el líder indiscutible amb quasi 2000 scrobblings. Crec que això ens confirma que el Sounds of the Universe finalment m'ha acabat atrapant.

And One, Pet Shop Boys i de/vision segueixen conservant les seves posicions i en l'ordre habitual. No crec que aquests 4 grups canviïn gaire de posició.

Després segueix Erasure i un canvi en la sisena posició com és VNV Nation, que crec que escolto el Of Faith, Power and Glory diàriament.


Com que els primers quasi sempre són els mateixos, mirem el Top 21:


Les entrades més destacades són: VNV Nation (que ha escalat moltes posicions), Apoptygma Berzerk (que el vaig estar escoltant bastant abans de vacances) i Beborn Beton.


De moment la meva llista consta de 494 artistes diferents i els últims 7 dies els més escoltats han estat:


VNV Nation que com ja he comentat el seu últim disc m'encanta, Frozen Plasma que el disc Artificial del 2006 ja em semblava que tenia molts bons temes i el Monumentum d'aquest any em sembla molt bo i els altres bastant clàssics (Erasure i Depeche Mode, i Franz Ferdinand (el darrer disc Tonight també em va atrapant), Camouflage i New Order empatats en cinquena posició).

Pel que fa als scrobblings:


Ja en porto quasi 19.000 i 322 a "favoritos". Més endavant ja tornarem a mirar com va la cosa.