diumenge, 28 de setembre del 2008

Youtube

Des del meu punt de vista, un dels millors invents.

Milers de videoclips de gairebé tots els grups, versions, remix, cancions en viu i un llarg etc.

Si et fas un compte, pots pujar els teus videos per a compartir-los i així rememorar concerts, vivències, experiències... En el meu cas, només he pujat videos de concerts als que he anat, però d'això crec que ja fa un any, així que la llista és prou extensa:

Depeche Mode (Barcelona i Granada), Héroes del Silencio (Zaragoza), Pet Shop Boys (Zgz i Bcn), Yazoo (al Sónar de Bcn), The Cure (Bcn), And One (Bcn i Berlín), Camouflage (Berlín)...

El servei va millorant a poc a poc i s'hi van afegint altres detalls. Avui, remenant una mica abans d'anar a jugar, fent temps mentre paeixo aquest dinar que he hagut de fer tan aviat, he descobert un nou aspecte: estadístiques currades.

Número de reproduccions per dies, per països, videos més vistos, popularitat i dades demogràfiques de sexe i edat.


Remirant entre les meves, veig que la franja d'edat més destacable és la de 35-44 seguida de la de 25-34, el que em recorda que la música que més m'agrada és la que porta molts anys recorrent el món i que no acabo de coincidir amb la gent de la meva edat, tot i que m'hi vaig aproximant.

Pel que fa al sexe, doncs res gaire destacable, una mica més d'homes que de dones.

El que més m'ha cridat l'atenció és el següent:


El país amb més reproduccions és Alemanya. En part és lògic ja que vaig estar als concerts de Berlín del Zitapop Festival, però no deixa de ser curiós ja que tinc molts més concerts a Barcelona.