dijous, 2 d’octubre del 2008

Concert Extremoduro

No sé si serà l'error de la meva vida, però avui he comprat l'entrada per anar al concert d'Extremoduro al Fòrum de Barcelona.


La veritat és que no és un dels meus grups preferits, però fa anys m'agradaven bastant i hi ha algunes cançons que m'agraden, malgrat les lletres simplones que tenen, algunes són molt currades i divertides. Espero que estiguin prou serens per poder tocar i cantar.

L'alternativa era Elegant Machinery i no negarem que probablement serà millor, però hi havia d'anar sola i fins a la sala La Capsa... al Prat...

Així que em quedo més aprop, acompanyada i a recordar vells temps.

Com a teloners actuaran Doctor Deseo dels que no havia sentit ni el nom, però tampoc és estrany ja que no seria exactament el meu estil de música preferit. Acabo de llegir que porten 20 anys tocant.


Algunes joietes que espero sentir al concert: Jesucrito García, Sucede, La vereda de la puerta de atrás...


Per cert, vaig llegir que havien fet un concert no sé on i que hi havia unes 30 persones escoltant i veient el concert des de fora, sense haver pagat l'entrada i que es van esperar fins que la policia els va fer fora.

Em sembla inconcebible. Primer, si vols que la gent que no hagi pagat no escolti ni vegi res, toca en un recinte tancat. Segon, aquest és el mateix que cantaba "prefiero ser un indio que un importante abogado"?

Ara sembla que les prioritats han canviat.


Sobre el nou cd, després d'haver-lo escoltat un parell de vegades, no m'aporta res de nou. Potser requereix més temps o, potser, simplement he canviat amb el pas dels anys. Espero que a millor.