dilluns, 16 de juliol del 2012

Horaris: Amphi Festival 2012

A l'Amphi Festival han posat a disposició un horari que millora una mica l'Excel que jo m'havia preparat. D'aquesta manera, es pot veure a quins concerts arribes i a quins no.

Es pot entrar aquí i jugar amb els colors i els concerts i veure quins esdeveniments es sol·lapen i et venen ànsies assassines per aquest motiu. En el meu cas he utilitzat la següent llegenda:
  • Verd: imprescindibles
  • Blau: m'agradarien
  • Lila: estan bé
  • Vermell: firmes d'autògrafs interessants
Comencem per dissabte 21 de juliol:
Aquest és el dia més atapeït. Podré veure Seabound, Assemblage 23, Camouflage (tot i que aquests ja els he vist diverses vegades i si coincidissin amb d'altres mel's podria saltar), Eisbrecher i Apoptygma Berzerk. En aquest cas, em perdré totalment o parcialment els concerts de Mind.in.a.box i The Sisters of Mercy, el que em sap una mica de greu. Potser puc veure una mica l'inici dels dos, segons com vegi que s'omplen els escenaris de gent.

La resta, no són tan interessants per a mi, però sí que m'agradaria veure Eisenfunk, Tyske Ludder, Spetsnaz i Nachtmahr. A part, DAF tocarà a darrera hora i sense coincidir amb ningú, així que si no està ple, també m'hi deixaré caure.

Pel que fa a la firmes, hi ha Assemblage 23, Eisbrecher, Apoptygma Berzerk i Seabound. A la d'Eisbrecher segur que no hi podré anar, però a la resta, també depenent de la cua que hi vegi, potser m'hi deixo caure. La veritat és que això em fa una mica de por perquè m'imagino molta gent esperant i molt temps perdut.


Seguim per diumenge 22 de juliol:
Aquí no se m'ajunten tant els concerts, així que tindré més estones de descans. Els imprescindibles són Solar Fake, Aesthetic Perfection, Blutengel i And One. A part, hi ha The Crüxshadows i Mono Inc., que a més, toquen al mateix escenari, així que perfecte. També hi ha la possibilitat de Lord of the Lost i Stahlzeit que també podria ser interessant i també al mateix escenari.

A l'altra escenari hi ha Combichrist, que segur que no els podré veure i m'hauria agradat veure'ls una estona i, finalment, Project Pitchfork, que per acabar potser també estaria bé.

Pel que fa a les firmes, tenim Aesthetic Perfection, al que puc arribar-m'hi, i Solar Fake, que coincideix amb un concert, així que impossible.


A part de tot això, hi ha DJs fins a la matinada, però aquí ja no crec que m'hi vegin, massa cansat després de 12 hores de música.