dilluns, 23 de juliol del 2012

Amb And One (Amphi)

Finalment, el moment groupie més especial. El dissabte a la nit estava mirant de lluny un parell de cançons de The Sisters of Mercy, però en breu tocava Apoptygma Berzerk a l'altra sala, així que per a poder estar més o menys a prop, vaig començar a anar cap allà.

Pel camí, coses de la vida, em vaig trobar amb un parell de coneguts de Madrid. Vam parlar 2 minuts i em van dir que And One estaven firmant discs, però no al lloc oficial, sinó en una cantonada. Però que m'afanyés perquè ja hi portaven molta estona i volien marxar.

Al final els vaig veure i al posar-me a la cua, una parella russa em va dir que els havien dit que ells eren els últims, però els hi vaig dir que me la jugaria, jo no marxaria tan fàcilment. Em van dir que passés davant d'ells perquè sabien que eren els últims. Gràcies! Tot i que al final van marxar ells...

Total, una foto que tenien ells per allà firmada, una foto amb tots quatre, i els hi vaig dir que havia perdut diners per la seva cancel·lació del concert de Berlin.
Res especial per a ells, van dir les quatre frases de rigor, tot i que en Nico i en Joke Jay molt divertits, i ja cap al concert. Però per a mi va ser important, sobretot pel fet d'haver fet constar que amb allò que feien la gent hi perdia diners i il·lusió. Res que una foto no pugués arreglar, sóc fàcil de guanyar. Per cert, és cert que ho havien comentat i que jo ho havia llegit. I al final va ser cert. Van estar firmant autògrafs i fent-se fotos una bona estona.