dimarts, 14 de desembre del 2010

Viatge a Milà

Em quedaven alguns dies de vacances del 2010 i els podia agafar fins el 31 de gener de 2011, així que tinc una setmana sencera per a disfrutar i descansar durant el gener.

Després de reis, després de tots els dies de familia, aniré uns dies a Milà. Tot val a dir-ho, gràcies a Ryanair que ara vola des de Barcelona i, amb sort, trobes bitllets per menys del que costa una guia de la ciutat en qüestió.

Així doncs, abandono, per ara, els viatges a Alemanya i retorno al país on vaig anar de viatge de final de curs ja farà quasi 10 anys. Per Milà no hi vam passar, així que serà bonic descobrir una nova ciutat italiana amb calma, durant uns 3 dies.


Ens deixarem transportar per la bellesa d'Il Duomo, tot esperant que no faci gaire fred i que la calefacció de l'hotel funcioni.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Hola.
Jo hi vaig anar fa un any i mig.
El divendres a la nit, quan vaig arribar, em vaig decebre molt.
El dissabte, al migdia, vaig pensar, "quina merda de ciutat"
el diumenge a les 22 hores "ara que començo a enamorar-me de la ciutat, he de marxar"
Bon viatge, i mira-te-la amb bons ulls. És una ciutat amb moltes possibilitats.
Salutacions.

btretze ha dit...

Veig que en 3 dies ja te'n pots enamorar, així que espero que siguin suficients. Sinó amb aquests vols tan barats, ja hi tornaré.

Alguna recomenació?