dimarts, 14 de desembre del 2010

Sèries: True Blood (Bad Things)

Ja fa uns dies parlava de dues noves idees sobre posts. La primera, un remember, ja la vaig començar llavors. La segona és sobre la música de diferents sèries.

N'hi ha bastantes que t'agraden o que et marquen al llarg de la vida, però m'agradaria començar per una de les darreres que vaig descobrir.


La sèrie en qüestió és True Blood, que es centra en el canvi que es produeix en un petit poble un cop els vampirs surten a la llum pública i és necessari acceptar-los entre la societat, o lluitar per tal d'eliminar-los.

He vist les dues primeres temporades i, personalment, crec que la sèrie tenia un gran potencial (per això li vaig donar tantes oportunitats), però al final s'ha quedat en una anada d'olla impressionant i no val la pena. Això sí, està plena de cares boniques i cossos espectaculars. Tot i això, la cançó de l'entrada em va deixar amb la boca oberta quan vaig veure el primer capítol.


La cancó es diu Bad Things i va formar part del debut del cantant de country Jace Everett (2006). Quan va treure el seu disc va passar totalment desaparcebut, però al formar part de l'exitosa sèrie, el cantant va aprofitar per a publicar 2 discs més afegint-hi sempre l'èxit.





I ja que estem comentant sobre aquesta sèrie, afegeixo un video que es va fer per a promocionar-la juntament amb la cançó Corrupt de Depeche Mode: