dimarts, 28 de desembre del 2010

Synthpop is dead

Ja fa temps que conec aquest video i em pensava que l'havia penjat, però ara no l'he trobat per enlloc, així que aprofito que tinc una estona lliure a la feina per a posar-lo.

Per suposat que no penso que el synthpop estigui mort, menys després del darrer disc de Depeche Mode, del concert de Diorama de fa un prell de setmanes, de com segueixen omplint sales de/vision i de com cada any descobreixo nous grups que van sorgint amb noves idees o com es renoven els que ja coneixo.

Tot i això, el video em fa riure cada vegada que el veig:



S'han creat videos de rèplica del tipus Synthpop is alive, però cap tan bo com aquest. Els meus moments clau:
  • Comparar VNV Nation amb repartidors de Fed Ex em sembla brutal
  • Deixar anar la típica frase que tot seguir de Depeche Mode ha dit o ha sentit alguna vegada, però a la inversa, no té preu: Nobody's waiting for Alan (Wilder) to return
  • De sobte es treu del barret una foto i l'anotació "I'm so goth I shit bats"
  • Albert Einstein escribint "This is the era of hip and emo. Synthpop = dead"



Una de les rèpliques és la següent, on el millor és el personatge que surt interpretant la cançó, que sembla una broma en si mateix: link al youtube.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Hola.
La cançó és bonissima.
Me la compro.
Synthpop is dead, la, la, la.
Molt millor que l'altre de Synthpo's alive.
Salutacions.