dilluns, 30 d’agost del 2010

Lomo - Supersampler

Divendres passat em vaig comprar una nova càmara de fer fotos. En aquest cas, analògica. Per ser més concreta, una lomo.

Me n'agradaven diverses, però al final em vaig decidir per la Supersampler, que té 4 lents al davant tal i com es veu a la següent imatge:


D'aquesta manera, les fotos haurien de tenir aquest aspecte:


Aquesta no és meva, l'he tret de la pàgina web.

De moment estic provant amb el primer carret, ja que no sé com quedaran. Al no tenir flash, les fotos s'han de fer en exterior, en un dia asolellat, però... per provar que no quedi, no? Així que alguna també l'he fet a l'interior amb bastanta llum, alguna altra a l'exterior però una mica núvol, etc. Quan reveli el primer carret ja veuré com queda i què haig de millorar. Si en queda alguna decent ja la posaré per aquí.

En aquest cas m'ha costat 50€ i considero que està prou bé. Si m'agrada i m'hi aficiono, me'n compraré alguna altra.