dissabte, 21 d’agost del 2010

OMD - If you want it

Mirant i mirant, sembla que mai havia parlat d'OMD, Orchestral Manoeuvres in the Dark. Però qui no coneix temes com Enola Gay, Electricity, Souvenir o Maid of Orleans. Queda demostrat, doncs, que és un grup amb uns quants èxits.

A principis dels vuitanta, Andy McCluskey y Paul Humphreys van formar un grup de synthpop a Anglaterra. Tot i que es van separar el 1989, l'Andy McCluskey va conservar el nom i va seguir traient discos.


Després d'uns 20 anys, OMD treu nou disc: History of Modern.

El primer senzill és If you want it i tot i que el video no és res de l'altre món, és un encert que ells surtin entre ombres, l'edat no perdona i es veu quan els enfoca la llum:



Centrant-nos en la cançó, la veritat és que m'ha deixat sorpresa perquè sona molt bé. Ja veurem si en directe és capaç d'aguantar aquest to de veu, però estic segura que en tot el cd, ja sigui perquè l'ha mantingut, com perquè l'han retocat digitalment, sonarà perfectament.

Aquí es pot escoltar la cançó: New Babies: New Toys. Per a mi, una mica més fluixa.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Bona notícia que treguin un dics nou. Són un grup molt interessant. Aquesta nova cançó, m'ha costat una mica. És cert que sona molt bé, però no em feia el pes. Finalment m'ha convençut. I això també és bo.
I respecte als directes, a mi no em fa por el to de la veu. El que em fa por, és que la edat, faci que ja no siguin tan energètics com eren. Per mi va ser tota una sorpresa, veure que amb la música que fan, com es possible, que en directe fossin tant brutals i tan “marxosos”.
Salutacions.