dilluns, 28 de desembre del 2009

Johnny Cash - Man in Black

Ahir em van regalar l'autobiografia del Johnny Cash i, al vespre, mentre anava llegint, em vaig adonar que mai havia comentat res aquí sobre ell. Només quan van presentar un documental seu al Festival In-Edit (aquí).

De la biografia tot just he llegit el primer capítol, però sembla que està bé i ja se'n pot extreure que va viure la seva joventut treballant al camp de cotó de son pare, d'origen humil, amb una època molt fosca rodejat d'alcohol i amfetamines, però amb un sentiment molt religiós que sembla que el va ajudar a sortir-ne.


Si de cas, quan n'hagi llegit més ja comentaré algunes curiositats, de moment, el que volia fer era penjar alguna cançó.

Abans, comentar que John R. Cash va néixer als EEUU el febrer de 1932, i va morir també a EEUU el setembre de 2003, després d'una vida marcada per grans èxits i grans caigudes.


Després de pensar una bona estona, la cançó que he escollit és: Man in Black, que ens explica els motius pels quals sempre va vestit de negre.



La meva cançó preferida possiblement és Walk the line, però em semblava massa típica per a posar-la, tot i això, no ho he pogut evitar:



Una versió de quan era molt jovenet.