diumenge, 13 de desembre del 2009

Depeche Mode - Nominacions als Grammy

Sempre està bé ser nominat per a algun premi, si més no et dóna més presència als medis i la gent parla de tu.

Depeche Mode ha estat nominat a dos Grammys: una com a millor àlbum alternatiu (em sembla que mai entendré aquesta etiqueta) i millor videoclip.


Els altres participants són:

Best Alternative Music Album (Vocal or Instrumental.)
  • Everything That Happens Will Happen Today - David Byrne & Brian Eno
  • The Open Door - Death Cab For Cutie
  • Sounds Of The Universe - Depeche Mode
  • Wolfgang Amadeus Phoenix - Phoenix
  • It's Blitz! - Yeah Yeah Yeahs
Sobre els discs no puc opinar perquè alguns no els he escoltat o no suficients vegades.

Best Short Form Music Video (For an individual track or single promotional clip. Award to the Artist and to the Video Director/Producer.)
  • Mr. Hurricane - Beast link
  • Boom Boom Pow - The Black Eyed Peas link
  • Life In Technicolor II - Coldplay link
  • Wrong - Depeche Mode link
  • Her Morning Elegance - Oren Lavie link

Sobre els videos, intentant no valorar únicament la música (per favor, què és això de Black Eyed Peas?? d'aquest no puc dir res que no sigui desagradable), el de Beast m'ha agradat (també com sonen), el de Coldplay el coneixia i està divertit amb les titelles.

El de Depeche Mode m'agrada, tant el vídeo com la música òbviament, i el de Oren Lavie doncs no tinc ni idea de qui són ni d'on han sortit, però el video és molt guapo.

A veure què tal va i si envien al Fletcher a recollir premis...

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Hola.
Sobre lo dels disc alternatiu, no opino per la mateixa raó que tu.
Sobre el vídeo? Els de Depeche Mode és el que més m'agrada.

Sobre Black Eyes Pees, a mi m'agraden, i al que no puc veure ni en pintura, són als Coldplay.

Salutacions.

btretze ha dit...

És que no sé que em passa amb els Black Eyed que se'm fan pesats...

Que no et caiguin bé els coldplay em sembla bastant normal, però el video no està malament.