diumenge, 13 de desembre del 2009

Galícia

Fa molts dies que no escric res, he abandonat bastant el blog, per un costat perquè tinc molta feina, per un altre perquè he anat uns dies a Galícia... però sí, tot són excuses, principalment em feia mandra posar-m'hi.

Tinc unes quantes coses a comentar, a veure si em dóna temps. Començo per Galícia, on vam anar al pont de fa uns dies. Vam visitar Santiago de Compostela (és necessari que plogui tant?), A Coruña i Pontevedra (volíem anar a Finisterre, però el bus que volíem agafar no passava perquè era festiu...)

Una foto de cada lloc:

Santiago de Compostela: la catedral, un clàssic:


A Coruña: la torre d'Hércules des de la platja de Riazor, de nit:


Pontevedra: una placeta del casc antic, on vam parar a dinar:


No feia TANT fred com esperava (això sí, anàvem ben abrigats), però els dos primers dies va ploure bastant i és molt cansat. L'últim dia, quan ja marxàvem vam aconseguir veure el sol, no sé si per aquelles terres savien què era exactament el que es deixava veure entre els núvols.

El menjar, boníssim.