diumenge, 20 de desembre del 2009

Dark Christmas Festival - 2009 (And One)

Ja ha arribat el fred i el temps del Dark Christmas Festival que es va fent anualment a la Sala Bikini. Era la meva segona vegada i va ser divertit.

L'any passat, el cap de cartell era VNV Nation i aquest any li tocava a And One. El que ve serà de/vision i de nou intentaré anar-hi.


El festival va començar amb F.Y.L., un grup de Barcelona que vam veure com tocava les últimes cançons ja que vam arribar una mica tard. No sabem perquè, però tot anava amb una mica de retard. Res a destacar a part d'una de les cançons que em va semblar interessant, però no sé ni com es deia...

Després va sortir xotox, un grup d'Alemanya amb una música electrònica bastant dark. No sonava malament, però era massa d'hora per aquest tipus de música. Em va agradar el seu aspecte, vestits de negre i amb una mascareta tapant-los la boca també negra.


Finalment, van sortir And One formats per Gio Van Oli, Chris Ruiz i el gran Steve Naghavi, vestit tot fosc i elegant.


A la sala ens vam començar a apretar i durant les primeres cançons no ens podíem ni moure, amb prou feines em podia acostar la copa a la boca.

El concert es va fer francament curt, però va ser molt divertit igualment, amb ells molt animats i el públic bastant entregat (excepte el noi de 2m que tenia davant que amb prou feines es movia).


No recordo el setlist, així que estic a l'espera de què algú el pengi per internet. Això sí, un cop acabat el concert, van intentar cantar a capella Klaus i Pimmelman amb el públic, però quasi ningú es sabia la lletra ja que són en alemany. Aquí la prova (vaig riure molt en aquell moment):



S'acosta nou disc..?

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Quina enveja!!!!!!!!!!!!
Gràcies per la crònica.

Klauss i Pimmelman? que bo!!!!

Salutacions