diumenge, 28 de juny del 2009

Propers concerts - Mesh, T.O.Y., And One

Aprofito la pàgina d'entrada del myspace de Sturm Promotions per ordenar una mica l'estat dels propers concerts i per a incloure una gran novetat.



(1) Mesh: febrer de 2010.


Vídeo: Mesh - Friends Like These

(2) T.O.Y.: març de 2010.


Vídeo: TOY - Strange Modern Art

(3) I, finalment i encara que sigui el primer en oferir-se... AND ONE tornen a Barcelona, aquest cop al Dark Christmas Festival. 19 de desembre 2009.


Vídeo: And One - Traumfrau

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Hpla.
TOY: No els conec massa, però pel que conec, m'agradaria a anar.

MESH: No els conec massa tampoc, però les seves cares i la veu, m'han sonat molt. Crec que tinc alguna cosa d'ells guardada- Ho hauré de buscar.

AND ONE: Sense paraules. Impacient per que aaribi el moment. Faré tot el que pugui per anar-hi.

Clan of Ximix: Sempre he pensat que hauria de fer-los mes cas. Bé, ara es el moment.

Salutacions i gràcies. (Magnífica notícia lo de And One)

btretze ha dit...

Jo a TOY els he conegut aquest any i m'han agradat molt.

Pel que fa a Mesh te'ls recomano, sobretot els discos "Who watches over me?" i "We collide" que a mi m'encanten.

Clan of Xymox no els conec més que un best of que vaig buscar la setmana passada, a veure què tal.

I And One... què dir d'ells!!!