diumenge, 28 de juny del 2009

Depeche Mode - París (2009.06.27)

Bé, ja estic de tornada de París. Rebentada però contenta.

La ciutat una passada. Hem patejat tot el que hem pogut: torre Eiffel (que es veia des de l'apartament) de dia i de nit, arc de Triomf, Champs Elysées, Pompidou, Louvre, Notre Dame, Sagrat Cor, Invalides, places, esglésies, barris, etc.

Destrossats, però aprofitant el temps.

El dissabte ens el vam prendre amb més calma per anar al concert de Depeche Mode més descansats. Per poc no arribem a veure'ls (i vam perdre les primeres posicions que teníem), però a les primeres notes de In Chains baixàvem corrent a la pista. Encara sort!

El concert brutal, moltíssima gent i en general tothom cantant i ballant. El concert va començar cap a les 21.30h, massa d'hora per ser estiu, ja que encara hi havia el sol incordiant.

El setlist molt bo, però jo hagués tret Come Back i hi hagués posat alguna altra cançó, si havia de ser de les del Dave, preferia Miles Away / The Truth is.

Setlist:

In Chains
Wrong
Hole To Feed
Walking In My Shoes
It's No Good
A Question Of Time
Precious
Fly On The Windscreen
Little Soul
Home
Come Back
Peace
In Your Room
I Feel You
Policy Of Truth
Enjoy The Silence
Never Let Me Down Again

Encore #1
Stripped
Master And Servant
Strangelove

Encore #2
Personal Jesus
Waiting For The Night (Bare Version)


Es va fer curtíssim, no podia ser que ja anessin pel primer bis tan aviat, però així era.


L'escenari era similar al del Touring The Angel, amb dues pantalles grans als costats (on es veien imatges pregrabades i en directe) i una bola a l'escenari on també apareixien imatges.

Poca cosa més a afegir de moment, ara a descansar perquè aviat arriben Pet Shop Boys.

3 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Hola.
Aixi m'agrada (je, je) que aprofitis els temps.

No van tocar "Everything counts"? (Indignació profunda)

La foto és espectacular. És teva?

M'alegro molt que n'hagis gaudit i gràcies per la crònica.

Salutacions.

btretze ha dit...

Sí, la foto és meva. En tinc moltes de borroses, però algunes han quedat bé.

Hauries de veure com anava vestit el Martin... amb uns pantalons i una camisa platejats. És un espectacle aquest home. I el Dave vinga moure's, sembla que està recuperat del tot.

Sobre Everything Counts la van tocar a l'anterior gira i com que no és de les meves preferides em va agradar que s'arrisquessin amb cançons com Master and Servant (o It's no good o Strangelove que són de les meves preferides).

Amb tots els discos que tenen i les grans cançons, haurien de fer un concert de 8h per a acontentar a tothom!

música: ni temps ni espai ha dit...

Doncs la foto que has penjat està molt bé. M'agrada molt.

És evident que no poden tocar totes les cançons. Per cert Master and Servant també és imprescindible, i Strangelove, i It's no good i .... La que no els hi perdono és Leave in Silence. No entenc per què passen d'ella.

Salutacions.