dilluns, 28 de juliol del 2014

Amphi Festival (dia 2)

I el segon dia de l'Amphi Festival va arribar. Com que vaig anar a dormir a una hora decent i sense beure alcohol, estava bastant decent, tot i que actualment em canso més ràpid. Havia reposat i tenia ganes de més concerts. A més, els grups de diumenge em cridaven més l'atenció.

Vaig anar cap al recinte al voltant de les 13h. Hi havia alguns grups tocant, com Unzucht, fent una versió de Entre dos tierras, d'Héroes del Silencio, però el primer objectiu era Solar Fake. Després de sentar-nos una estona a l'ombra. Vam anar a veure'ls. Vam poder acostar-nos bastant a l'escenari i disfrutar. M'encanta l'home del teclat, està mig sonat i anima a qualsevol. Sobre les cançons, com sempre, n'hi havia moltes de les noves i jo prefereixo les antigues, però va estar bé.


Després, a descansar de nou i al cap d'1 hora li tocava a Mesh. Com sempre, sempre, sempre, molt molt bé. Són capaços d'animar a qualsevol. Van començar tocant des de darrere, però com es veu a la foto, ningú s'enterava de res, malgrat que jo els hi estava cridant...


I després... a descansar de nou. A agafar forces perquè el final de nit es presentava llarg i cansat. Primer li tocava a Apoptygma Berzerk. Van tocar tots els temes clàssics i la cançó Major Tom, que és molt típica a Alemanya i la gent la va corejar moltíssim. Davant nostre teníem dos nois totalment entregats, saltant i cantant cadauna de les lletres. Va ser molt divertit veure'ls.


I a l'acabar li tocava el torn a Eisbrecher, que van preparar un escenari amb bastanta decoració i van oferir un concert amb molta força. L'Alex, el cantant, va parlar bastant amb el públic i va cantar sense parar, però jo diria que d'altres vegades que els he sentit, se sentia millor com cantava. Tot i això, molt divertit i, encara gràcies, el sol ja va marxar, perquè feia molta calor.


Després cap a l'hotel perquè el meu cos ja estava al límit.